Adresa: Závist, 156 00 Zbraslav, Česko
Rok otevření: 1897
GPS: 49.970719593187965, 14.399567014763367
Plus kód: X9CX+6Q Praha, Česko
Oblíbené směry: Vlakové nádraží Praha-Kačerov, Vlakové nádraží Čisovice, Vlakové nádraží Čerčany
Mapa:
Níže můžete vidět obrázky a recenze od společnosti Google:
14.8.2022
Uklizené a milé nádraží. Vyrazit odtud můžete do celého světa. :)
20.10.2018
Nádražíčko z roku RAZ-DVA. Nicméně uklizené, čisté a celkem v pohodě.
Už si tu nekoupíte lístek ani se nikdo neobčerství. Ale můžete si před nádražím zaparkovat, vejde se tam asi 20 aut.
Jinak personál na nádraží je a ani není potřeba. Vše je jasně vidět na světelné informační tabuli.
8.11.2018
Ke stavbě železnice přes Zbraslav došlo roku 1895, kdy byla zahájena stavba železniční trati Modřany – Skochovice – Dobříš s odbočkou do Čerčan. Železniční stanice byla uvedena do provozu 22. září 1897. Od roku 1926 byla do Zbraslavi zavedena i autobusová doprava z Prahy. Vlastní město stojí na opačném břehu řeky Vltavy, než stanice. Zprvu sloužil k překonání toku starý přívoz. První ocelový most o třech polích byl vybudován v roce 1896. Na mostě se až do roku 1934 vybíralo mýtné, přičemž budka výběrčího stála na zbraslavské straně. Roku 1964 byl starý ocelový most nahrazen novým mostem železobetonovým. Jeho konstrukce je unikátní, jelikož se jedná o první most na světě, který byl postaven metodou samonosné svařované výztuže. Celková délka mostu je 210 metrů.
The construction of the railway via Zbraslav occurred in 1895, when the construction of the Modřany - Skochovice - Dobříš railway line with the turning to Čerčany was commenced. The railway station was put into operation on September 22, 1897. From 1926, bus transport from Prague was introduced to Zbraslav. The city itself is situated on the opposite bank of the Vltava river than a station. At first the old ferry served to travel through the water. The first three-pole steel bridge was built in 1896. A toll was collected on the bridge until 1934, with the collector's booth standing on the city side (left bank). In 1964, the old steel bridge was replaced by a new reinforced concrete bridge. It´s construction is unique, since it is the first bridge in the world that was built using the self-supporting welded reinforcement method. The total length of the bridge is 210 meters.
4.12.2022
Zapadlé nádraží na konci Prahy. Nečekejte jakékoli služby.
3.6.2021
Krásné místo z přírodou a sportovní stezka pro Koláře a vše co má kolečka